Onsdag!

Var på bio inatt med mina tjejkompisar vi kollade på den efterlängtade Breaking dawn del 1! Dock mådde jag inget vidare så kunde inte direkt njuta av sitta där inne med 200 andra kacklande tjejer ;) haha..
Men det var lite kul att se faktiskt att så himla många var där fast filmen slutade klockan 2 på natten på en vardag :)

Nu sitter jag här vid datorn och försöker fixa lite med min tyska uppsats som jag ska skriva imorgon om kost, dock är jag fortfarande inte riktigt pigg har åkt på feber också så det går lite segt :/...

Förresten så måste jag skriva att min lilla vän Annie blir stor tjej idag hela 17 år! Massa grattis till dig!


Haha, sry annie detta var den enda bilden jag hade på dig på denna datorn! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den julia, tack...

2011-11-18 @ 13:18:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0