We are stronger together than separate, baby you gotta believe that.

Fick precis tänka igenom vilken dag det var.. shit alltså dagarna går sjukt fort nu på slutet! Vill verkligen bara ha sommarlov och slippa allt jäkla plugg!

Idag var det nationellt prov i matte för andra gången i rad.. Nu är iaf 2 prov av 3 klara det känns riktigt skönt!
Imorgon som egentligen är veckans jobbigaste dag verkar bli en riktigt chill en! bara två lektioner av fem.. hehe sovmorgon på det också det kallar jag en lugn torsdag (:

Annars idag har det inte hänt särskillt mycket min syster lämnade mig precis för att dra in till kalmar till min andra syster, ensam hemma som vanligt alltså, hoppas mamma hinner hem innan det börjar bli mörkt! hihi


Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
 - Nalle Puh






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0