Fuck it

Sista matteprovet för årskurs ett är äntligen gjort, vilken lättnad! Idag har jag även varit duktig och gjort klart min filmrecension.
På torsdag ska hela klassen ut på kanotutflykt kan inte påstå att jag är så pepp på det än iaf, kommer lätt bli så att jag kommer ramla i hade inte förvånat mig någonstans.. :/
Men vi slipper iaf en torsdag i skolan vílket är vår tråkigaste och längsta dag på hela veckan så något positivt!

Tänkte snart dra ut med min fina vän annie, alltid trevligt!
pusss




Saknar dig lite min fina moppis.. Tänk vad skönt om du vore här så jag
bara kunde slänga upp ida därbak och bara köra här ifrån.. Dra ifrån
den här jävla skithålan ett tag hade varit riktigt skönt, är trött på allt
skitsnack och alla jävla falska rykten hit och dit.
Ursäkta men dra åt helvete rent ut sagt ni som håller på med sånt bara
för att förstöra för andra!!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0