Underbar känsla!

Är nästan lite förvånad att jag klarat av veckan utan att helt seriöst fått en panik attack eller tuppat av helt. Måndagen blev en riktigt jävla pissdag alltså, referat skriving i 3 timmar, tyska prov, cykel stulen..

Tisdagen, Onsdagen bestod mest av plugg hela dagen och tillslut idag hade vi två mekanik prov! ett på morgonen och ett sista lektionen.. Snacka om att vara död när man kom hem eller vad! Tänkte då gå och lägg mig men icke då är jag snäll och ställer upp för min syster och pallar mig ner till ishallen, har också lagat mat till min familj.. haha shit vad har hänt med mig varför så snäll!?

Imorgon är det fredag också och det betyder en efterlängtad helg ska bli skönt att ta det lugnt som fan!
Nästa vecka är vi lediga två dagar också YEAH!

Mina vänner är ganska söta!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0