Torsdag 3 mars

Nu var denna skolvecka så gott som över, och jag har återligen klarat en hemsk och lång torsdag! men det blir inte vila för det icke! Nästa vecka och veckan där på bjuder på många härligheter bland annat, tyska prov, matte prov, mekanik prov, referat skrivning i ungefär 3 timmar hmm har jag glömt något tro, nej men det är säkert någon gullig liten lärare som trycker in ett prov till någonstans i dessa veckor.

Jag har nu iaf skrivit klart och skickat mitt engelska arbete om kärlek, vi får väl se hur det går kände mig inte direkt så kärleksfull idag så vår engelska lärare måste tro att jag hatar kärleken när hon läser detta ;)
Jag känner mig lite duktig att jag fick iväg arbetet men ska jag fortsätta på tyskan med? eller det kanske är lite att ta i för idag? jo jag tycker det med ;)

Jag som hade hoppats på en lugn och harmonisk helg men nej, skolan har redan räddat min helg med plugg härligt, då behöver jag ju inte vara rädd för att inte ha något att göra iaf...
hehe pusss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0