Tillbaka till den härliga skolan

Första skoldagen på veckan avklarad, blev även en sväng ner på stan med ida och vi tjockade oss med lite pizza tur att jag ska träna hårt denna veckan alltså! :D
Om en timme ska jag ner till fageslättskolan och ha barmarks träning får hoppas på att de ej är så högljuda idag mitt huvud håller på att sprängas men att barn ej är högljuda är väl lika troligt som att jag skulle se en flygande gris som knaprade på en bit fetaost.. ;)

Men ska vila nu en stund, blir nog att leka med ida på kvällen sen igen, can't get enough of you honey (:
pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha den flygande grisen gjorde helt klart min dag, gaaah i love you babyboooo :D see ya later, puss!

2011-03-28 @ 18:33:59
Postat av: Anonym

hahahha, min fina tjej i looove you toooo :D:D

2011-03-29 @ 19:08:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0