Ledighet!

I turn my head to the east I dont see nobody by my side
I turn my head to the west still nobody in sight
So I turn my head to the north, swallow that pill that they call pride
That old me is dead and gone, but the new me will be alright

Underbar morgon tranan hade redan varit här när jag vaknade idag! Så skönt att vakna upp en fredag och inte ha någon skola alls. Mini lovet har varit ganska nice hittills iaf. Igår var jag med ida och vi var lite busiga.. Har alltid lika kul med mitt hjärta hehe! :D
Idag blir det en lugn dag ska ta synstest på körskolan iaf sen får vi väl se vad som dyker upp. Mamma och jag spinnade igår och imorgon blir det corespinn och jag inte överlever så gillar jag er alla! ;)
ha det bra puss.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0