Inside Out

Kort skoldag idag det gillas, det gillas även att min Ida är en så jäkla bra vän, vad skulle jag göra utan dig egentligen? Jag älskar dig hjärtat.
Och tack för nudlarna hehe, de var gott som fan ;D hihi!
Vi skulle även fått reda på mekanik provet vi gjorde för ett tag sedan idag men icke, jag som knappt kunde sova i natt för det där jäkla resultatet, men imorgon så smäller det istället ska även detta bli en sömnlös natt med madrömmar om att sofi och jag blir gravida utan att någon av oss vet med vem.. haha shit det var så läskigt verkligt!!




Haven't you seen all the beautiful girls, they all are standing in a queue for you.
Oh boy i don't understand why i'm the girl that you want to be with.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0