SKOLAN

Lovet kunde nog inte ha slutat så mycket bättre om jag ska vara ärlig, hade natt pulkaåkning med min underbara vän i backarna i lördags. Sedan sov jag bort hela söndagen ;) hehe.

Men nu har helvetet börjat igen (skolan) och ja det är faktiskt ett helvete jag orkar verkligen inte.. Vill helst bara sova.
men nu är det såhär att jag ej ska dit imorgon så det var ju skönt för mig, men dess värre så ska jag till sjukhuset för att få reda på svaren på den lilla operationen jag gjorde för ett tag sen. Så det kanske skulle varit bättre med skola imorgon iaf.. Har alltid turen med mig not..


JAG GILLAR DIG!


Kommentarer
Postat av: i

jag gillar dig också! tihi

2011-01-10 @ 23:13:55
Postat av: j

hihihh yey lyckliga mig!!

2011-01-12 @ 16:16:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0