Plugg i högar!

Nu har jag iaf kommit lika långt på svenskan som det försvann om inte mer så det får fan räcka för idag ;)
Borde egentligen ta tag i tusen andra saker också men det är inget jag orkar som vanligt haha..

Har faktiskt haft sovmorgon idag och har det även imorgon vilket hör till ovanligheterna så det gillas starkt må jag säga. Har inte så mycket mera att säga faktiskt förut att jag har gått hem från skolan idag vilket var väldigt kallt haha, vad hände med alla dem dära plus graderna som skulle komma nu :(

Vintern gör min så sjukt deprimerad..


skulle ej tacka nej till en resa just nu, bara någon tog mig härifrån..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0