Old times

Kollade igenom gamla inlägg från våren 2010, jag skriver ungefär varje dag något positivt, kanske att skolan var kul eller iaf helt okej, att jag skulle fokusera på det positiva.. jag menar vad hände med mig?

just nu är verkligen allt skit och varje dag är någonting alltid dåligt.. Skolan suger verkligen skulle njutit mera av att gå på högstadiet som var helt okej, gymnasiet är hitills det tråkigaste och jobbigaste jag varit med om. ville bara säga det liksom till er som går på högstadiet så ni vet..

En sak har iaf förändrats till det bra hållet, jag har äntligen lärt mig att stava positivt jag suger verkligen på att stava märkte jag när jag läste lite haha..

jag vill inte bli stor och ta ansvar gillar att mamma och pappa finns i min närhet samtigt som jag inte kan vänta till att fylla arton, ta studenten och flytta hemifrån? vet inte hur det går ihop men..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0