Lördag

Bion igår var helt okej bra, det smärtar att säga det men jag trodde faktiskt den skulle vara mycket bättre!

Har iaf nu precis försökt mig på att träna lite med vår pilatesboll men jag vet inte om det gick så himla bra, försökte mest hålla mig kvar på bollen det var inte så himla lätt kan jag lova haha. Men med lite träning så går det nog prima tillslut!


Så här såg jag ut (nästan).

Men frågan är vad händer idag? Jag har varit uppe tidigt och har varit en sväng nere i ishallen för att träna de små barnen. Men what's next, jo jag tänkte faktiskt baka lite bröd haha, är grymt sugen på det. Och tråkig nog ska jag nog städa mitt rum idag med känns lite som söndags varning..
Senare ska jag nog dra iväg och sola om jag får med mig någon solnings partner (; hehe.

Kommentarer
Postat av: i

Lalala, jag har tråkigt..

Inte för jag tror att du kommer se det här idag kanske men :( sånt är livet :D pussss! ;*

2011-01-22 @ 17:01:02
Postat av: j

jag såg det idag!!! med marginall hehe 9 min kvar av denna dag min väään :D

2011-01-22 @ 23:52:21
Postat av: i

det är fan bra mumsi :D :D :D dock såg jag detta för sent :( en minut över 12 :( :( :(

2011-01-23 @ 00:01:49

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0