hej och hallå

Tja eller hej ;) vad fan brukar jag hälsa först? minnet är kort men gott som man brukar säga.
Mesta dels av dagen har bestått av pluggande iaf och lite busigheter med min vän ida som råkade bli lite väl länge vi var nästan ute i 3 timmar? och ja vi var som isbitar när vi väl var hemma haha ;)

Men vi fick med oss en leksak och ett x antal tuggummin från automaten så vi är glada iaf. Är förresten ledig imorgon men funderar ändå på att gå och lägga mig snart.. måste vara pigg när det blir plugg hela dagen imorgon, Godnatt

Kommentarer
Postat av: i

Mamma pappa barn gick på stan.....

tihihihi, lalala jag gillar dig dig knasis! :*

2011-01-18 @ 22:56:28
Postat av: j

hihi, världens bästa hitt 2011 !!!!! :D pusss på dig gullet ;*

2011-01-19 @ 21:28:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0