Äntligen fredag :D

Hemma från en sväng på stan med ida för en liten stund sen, vi åt självklart pommes som är vår passion (;


mmmmmmm, gotttt!

Blev iaf nyss klar med mitt svenska arbete och det känns mer än skönt kan jag lova!
Annars ikväll är det då bio med mina brudar som gäller vi ska se, Love and other drugs! känner på mig att det kommer bli en toppen kväll särskillt med bio popcorn då kan det inte bli mycket annat!
Snart ska vi tillbaka till skolan från vår evighets håltimme som vi har mitt i fredagen önskar att det inte vore så men man kan inte få allt här i livet, hoppas iaf på skjuts till skolan ;)

ha det bra pussss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0