Fredag = pluggdag?

Skönt med lov? oja, har inte ens orkat sitta vid datorn så skönt att bara vila. Men det är det slut med nu, nu har jag redan varit duktig och skrivit på mitt tal i ungefär en timme det blir ju fan aldrig klart men snart så!

Igår va jag i kalmar med mamma och sofi och myste lite, vi tittade på balklänningar efter en sjukt läskig dröm så bestämde jag mig för att hänga med dem, sen blev det lite myst till när jag fick besök på kvällen hehe (;

men nu ska jag fortsätta att göra det jag gör, vad gör jag här och degar liksom?

Förresten om någon känner sig på gråthumör eller vill se en riktigt gripande film kolla då hachiko!
pusss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0