'

Väldigt oväntande, dåliga och jag vet inte vad för grejer, hände inatt första gången på länge jag kände mig riktigt jäkla kass som om du var värd noll. Blev inte direkt mycket sömn inatt så jag är riktigt förvånad att jag orkade hänga med till kalmar idag för att kolla möbler vilket inte är sådär jättekul.
Men att få tankarna på något annat är ganska svårt för mig men alltid när jag står i provhytten tar på mig en riktigt jäkla snygg tröja är det all eyes på den och alla tankar kretasar runt vad jag har på mig, vad som passar till den, när jag ska ha den osv.
Shopping har alltid funkat för mig att fly ifrån sina känslor och tankar ett tag.
Jag hatar för övrigt nybro just nu, finns tydligen människor som tror sig veta mer om mig än mig själv och tro sig veta precis hur en situation ligger till, det trodde jag man visst bäst själv? sa man inte alltid så?

Jag åker härifrån helt enkelt. Imorgon drar jag med pappa till hans jobb vilket ligger 19 mil ifrån den här skithålan, jag stannar inte direkt länge men vad gör man inte för att få träffa sin syster och dra härifrån..

hurt


Kommentarer
Postat av: sofi

imorgon löser vi allt, du och jag!!<3

2011-02-20 @ 17:04:22
Postat av: julia

det gör vi, love you<3

2011-02-20 @ 17:06:37
Postat av: louise

Julia, du kan alltid snacka med mig om det är någonting, sköt om dig.<3

2011-02-20 @ 17:54:52
URL: http://loooooouise.devote.se
Postat av: i

älskar dig gumman ♥

2011-02-21 @ 21:21:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0