NYÅR!

Vaknde nyss upp från min sköna sömn av min kisse som krafsade på dörren för han ville komma in. Han hoppade och studsade ett tag på mig i sängen så det var bara till att palla sig upp, jag åt frukost och nu sitter jag här och funderar på om man ska göra sig lite iordning! Tänkte palla mig upp på stan och inhandla lite grejer nämligen.
På tal om något annat, helt sjukt att det är 2012 snart, håller ni inte med? 2011 gick väldigt fort men det har varit ett riktigt bra år faktiskt, hoppas att 2012 blir minst lika bra! Hör redan att de skjuter raketer här någonstans i mitt område lite tidiga är de allt.
Ikväll ska jag till Linneasjön med Hampus och kolla på raketerna, ska bli mysigt, tycker det är väldigt fint att kolla på om man håller avstånd för jag är nämligen sjukt rädd för raketer ;)
Känner på mig att detta kommer bli en riktigt bra och mysig nyårsafton som kommer spenderas med min fina kille :)



GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0