Hej jag är sur

Detta har nog helt seriöst varit den jobbigaste månaden i mitt liv i skolan.. December som ska vara en så mysig månad med julkalender, advent, lucia och allt. Men det känns som jag inte kunnat njuta något av det alls..
Vi har liksom haft, Fysik prov, Matte prov, Kemi prov, Engelska prov alltså herregud kläm in några saker till innan jullovet snälla..... (Sämst humör)
Vi har ändå en del kvar, två Engelska prov, tyska inlämning, gastronomi inlämning säkert ngt mer skit som jag inte kommer ihåg går ju fan inte att göra sitt bästa på alla prov och inlämningar när man har 20 st i veckan....
Man orkar fan inte komma hem vid klockan fyra varenda dag och plugga häcken av sig jag är så jäkla trött...

Vi missade liksom lucia i skolan, så känns inte ens som det har varit? Jag har minsann inte sett en enda tomte eller någonting.. Måste varit någon som tagit fel på månad och datum och hela köret det är inte julafton om 9 dagar bara så alla vet, för det kan inte stämma!!












Kommentarer
Postat av: idus kaninus

Känner att vi är på exakt samma humör du baby.. Men snart är det lov och då ska vi...plugga! hehe nae men då får vi hitta på något skojsigt :D hihi pusss på dig!

2011-12-16 @ 11:29:44
Postat av: J

Ja det får vi allt göra, så vi inte ruttnar i plugget hihi :D puss baby <3

2011-12-19 @ 15:19:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0