23 DECEMBER!!!

Idag är det den 23 dec, alltså bara 1 dag kvar till julafton underbart! Jullovet är alltså äntligen här och jag avnjuter min första dag genom att städa för fullt på mitt rum, för om någon timme kommer tjocka släkten ner hit till lilla nybban! Dock har jag paus just nu och har väl haft det i någon timme men ;) haha.. städa är inte min starkaste sida. Lite senare idag ska jag träffa hampus underbart, saknat honom så! Dock måste jag fortsätta städa ett tag till, duscha, göra mig i ording, äta osv.. haha känner att jag ej har någon ork idag att göra något nyttigt.. skolan har sugit musten ur mig. ;) Men det är väl bara bita ihop att göra det tråkiga först nu så man kan göra det roliga sen hihi! PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0