Tisdag

Blev en väldigt kort skoldag idag till klockan 10 riktigt skönt, efter det pakerade jag och ida oss på mc och tjockade oss lite ;)
Sedan cyklade vi hem och där somnade jag i soffan ganska så snabbt framför något skitprogram sedan var det bara till att hoppa upp på cykel igen och dra till stationen sedan bar det av till kalmar för att möta upp mamma för att köpa en ny cykel, så nu egentligen efter en månad med mammas cykel har jag en ny egen! ;)


Sofi och jag har även varit och handlat på kvantum idag helt själva, haha det var väldigt kul faktiskt trodde aldrig mamma skulle släppa iväg oss ensamma med ica-kortet ;)
Men nu är det nästan dags att sova, är sjukt trött.. som vanligt..
puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0