Skoooolan....

Har mekanik i skolan just nu vi arbetar med produktutveckling det går sådär.., killarna skriker som fan för de spelar ngt jävla spel på datorn haha! Ca 1 person arbetar och vi har ingen lärare på plats för han har utvecklingsamtal med Ida just nu i rummet bredvid. Klockan sju ikväll har jag mitt.. :( vill inte har aldrig ngt att säga på sånt det enda man får höra är vad ska du ha som mål? vad tycker du Julia? vavavavaa? ungefär..

Men jag längtar hem för då ska jag smälla i mig lite kladdkaka hehe. Skjuts idag till skolan med av Sofi som tog sitt körkort igår! :D


Mmmm, fast den är gluten och mjölkfri så är den underbar mums!!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0