lördag

Vilken jobbig natt.. Blev inte så mycket sömn även fast jag somnade i skaplig tid så drömde jag något mysko som vanligt och kunde inte somna om på några timmar och den där jävla blåsten gjorde inte saken bättre var det enda jag kunde fokusera på men nu är jag vaken och det är morgon och pappa är och köper frallor till mig :D
Man får väl passa på att äta saker nu medans man kan...

Var ju då även på sjukhuset igår pågrund av min mage igen.. Och det här gången ska jag ta bort både Vete, soja och mjölk från min kost i ca 4-5 v. Jag undrar hur detta kommer gå alltså kan ju inte äta ett skit? Inte pasta, bröd, knäckebröd, godis, nudlar (som jag äter jämt), drickyoggi (som jag är helt besatt av), ost.. osv.
Herregud, jag tycker nästan synd om mig själv.. känns som om jag ska gå på en strikt diet vilket det är haha..

Men har ju faktiskt två dagar på mig nu och äta allt jag inte får innan det startar så jag får väl vara glad! ;D
Idag ska vi göra iording lite på mitt rum sätta upp nya gardiner och så, handlade även kuddar igår och en tshirt och kofta.

Men nu ska jag sätt mig vid disney channel och dega haha! har en bra lördag.


haha, l o v e


Kommentarer
Postat av: idus

Hahaha, ibland undrar jag varför du alltid har massa mongobilder på mig.. :( hör av dig snarast baby! pussssss

2011-04-09 @ 16:32:29
Postat av: j

tsss, jag har många många många grrr ;);) i will pussssss

2011-04-09 @ 17:24:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0