Skogsmullarna mickes stolthet!

Skoldagen har gått riktigt långsamt fram idag, började med orientering där jag och ida gick tillsammans, lite blandade känslor där ett tag fast glada blev vi allt varje gång vi hittade en kontroll haha! fast tror vi ville slå ihjäl varandra där ett tag med, när vi trodde vi var vilse men så kan det gå. Men vi lyckades ganska bra iaf vi tog alla kontroller utan 2 det ni!
Sen hade vi sådär 3 timmars rast men påhittiga som vi är så lekte vi kurragömma för att tiden skulle gå lite fortare (;
Sen började våran första och sista lektion äntligen och nu är jag hemma för en stund sedan och jag hamnade här som vanligt, gör fan aldrig något om dagarna längre kommer hem somnar går ut på kvällen igen, men nu är det så himla kallt ute så knappt man kan göra de längre utan 28 tröjor och 5 par byxor..

Och nu vill jag att mamma ska komma hem så vi kan åka och handla, finns knappt någon mat hemma iaf ingen som jag kan äta. :(

Så ha det bra!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0