i just want to wake up and realize that you are mine again.

Dagen började inte särskillt bra och slutade nog ännu sämre, bra sammanfattning på dagen tycker jag allt.
Undra om det inte är dags att ta tag i mitt liv på riktigt snart? ska nog köpa gymkort igen hörde att ida skulle det och jag är lätt på alltså, var rätt kul förra gång vi hade de måste jag säga ;)

Behöver snart den där kicken som får en att vakna till igen, länge sen jag kände mig riktigt jäkla pepp på allt.
Så vilken tur att det bara är 5 dagar kvar tills jag o min syster ska tatuera oss, det får mig nog att vakna till lite eller vad tror ni ;)






nahe, nu ska jag dricka upp mitt te och kika lite på idol.
Natttti ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0