time goes by.

Mycket trevlig kväll med mina brudar igår, vad skulle jag egentligen ta mig till utan er!

Tänkte precis skriva att klockan bara var två och jag har precis slutat jobba, men klockan sprang visst iväg och blev halv 5. Asså säg mig varför kan den aldrig göra så i skolan eller på jobbet? haha.. mysterium!
Men ska väl ta tag i mitt rum nu och städa lite eftersom det ser ut som ngn har släppt en bomb här, ;) hehe, så blir nog pappa lite extra glad med.

kan väl slänga in en bild på min pojkvän också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, men du han är ju min pojkvän! (;

2010-10-24 @ 01:48:42
Postat av: julle

haha, never! ;)

2010-10-24 @ 17:42:09

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0