MATTE <3 MIG = sooo not true!!

lalalala jag älskar att plugga särskillt matte det är det roligaste som finns gud vad jag är lycklig över att vi har matteprov imorgon, och så få vi veta naturvetenskaps provet med åhh för det gick ju så himla bra klart jag vill se de!!

Så önskar jag att jag kände just nu men det gör jag tyvärr inte.. FAN vad jag hatar matte kan den inte bara gå och gräva ner sig någonstans, och ja jag går teknik så jag får väl skylla mig själv. Men är det försent att ändra sig eller..?

Kommentarer
Postat av: idus

jag vill inte ens tänka på hur matte B, C och D kommer vara :o shit..

But we can do this baby! tihi

2010-10-13 @ 18:54:22
Postat av: Anonym

ooooyes we caaan haoonettt :D_

2010-10-15 @ 13:54:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0