skooooola!

Sitter och väntar på att skolan ska börja igen och duktig som man är så har jag skrivit upp min tyska redovisning på ett papper hehe :) Nu var alla proven för denna veckan gjorda iaf det gick nog inget vidare på något av dem men vad kan de förvänta sig när det trycker in 28 prov i samma vecka att man ska lyckas på alla eller.. hehe

nahe, nu ska jag nog ta och bädda ner mig i sängen med lite onyttigheter ,vad gör man liksom inte när man har 3h 30min rast ;)
Och förresten så tror jag nog detta kan bli en riktigt kul helg mohihi!



hehehe, happyface eller?


Förresten hur kan man vara hungrig vid den här tiden? alltså jag menar hungrig på mat lunch!! :O
det är något mysko med mig alltså varje gång jag närmar mig mitt hus så blir jag både kissignödig och
väldigt hungrig ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0