Lördag!

Idag blev det att stiga upp tidigt som det brukar bli på lördagar då jag har antingen jobb på fina, eller nere i ishallen :)
Efter detta blev det en svänga till kalmar med ida, mycket trevligt hittade lite kul saker faktiskt men inga julklappar men ibland måste man väl få tänka lite på sig själv också eller ;) hehe.

Nahe jag är redan riktigt trött, men får väl vara vaken en stund till bara för att det är lördag haha. Rätt mysigt att bara vara hemma och sitta framför tven med mamma, pappa och en varm brasa hihi :)


Kommentarer
Postat av: läsare :)

har du slutat med konståkningen? varför osv. tränar inte dina syskon med, har de också slutat? :) bra blogg!

2010-12-02 @ 11:34:48
Postat av: julia

Nej, jag tränar inte konståkning längre, och det gör heller inte min syster. :) tack så mkt!

2010-12-02 @ 21:40:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0