COME HOME

Nahe jag skojar bara jag var tydligen inte trött? jo jag är trött men jag kan inte sova hur detta är möjligt är frågan.

nej fy, tänkte dela med mig lite av mina tankar just nu, eller aa mina ångest tankar.
måste bara säga till min syster som är i london och har varit det ett bra jäkla tag; KOOOM HEM!!!
ja jag erkänner jag saknar dig som ett litet barn skulle sakna sin mamma :( buhu..

Och min andra syster kan också ta och komma hem, vart gör du borta liksom?? vad är det med alla ingen som vill vara med mig eller :(

nae, godnatt för andra gången, upptäckte nyss att jag uppdaterat min blogg lite för många ggr idag, blogg beroendet smyger sakta fram igen..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0