trött med för mycket tankar i huvudet..

Detta var fan dagens: mobilen blinkar till. ooh sms..
"saknar du en bh?"
  haha, just den har jag letat som ett litet djur på jakt här hemma om, sen visade det sig att den hade hamnat hemma hos annie men så kan det gå.. (; hehe

imorgon då, nationella prov i kemi har skummat igenom boken lite, fattar inte riktigt vad jag läser men får hoppas att det löser sig på något sett imorgon.
Även danskväll imorgon, som jag är ganska negativ emot eftersom jag inte kan dansa.. haha, eftersom det står fräsch klädsel så kanske man skulle göra tvärtemot bara för allt vara lite extra negativ.
Slänga på sig mjukis dressen, skita i att duscha, skippa sminket och annat som luktar gott, kanske skulle avskräcka folk då, eller kanske bara skulle klassas som äcklig?
hmm, tror jag skiter i den tanken faktiskt.
Man vill ju vinna buggtävligen liksom.

pusspuss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0