hihihihihihihihihi

Det slog mig just en tanke när jag läste minnen någonstans, att jag och ida har grävt ner en låda med massa minnen och saker vi skulle göra för att se om vi sedan lyckades göra dem, detta var ungefär för två år sedan och jag har lite lust att gräva upp den faktiskt med mitt minne så kommer jag inte alls ihåg vad jag la ner, förutom en sak men det kanske jag inte ska ta upp här (;
men nog om det, idag rullade skolan på riktigt fort,
slutade runt ett med orientering på slutet måste säga att ida och jag är väldigt bra på det där råkade hålla kartan upp och ned, och lite sånt klyftigt ;) haha..
härliga tankar hade jag när jag cyklade hem också; åh, när jag kommer hem ska jag äta något nyttigt eftersom jag åt det igår. ja det ska jag göra!
kommer hem: kollar i kylskåpet ÅHHH finns det kladdkaka kvar :O och grädde!! poofff så var den slut.. men fan jag är mer hungrig finns det inget godis här hemma eller fan så dåligt..
där rök min plan.

ha det bra! :D


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0