Den borttappade filen!

Natten var inte att leka med alltså, usch vad det åskade och blixtrade! så jag låg här ensam och rädd i min säng och smsade med ida, men kom sedan på att pappa inte var hemma så jag smög in till mamma hehe.
sjukt läskigt att sova själv när det åskar (a)
men som sagt blev det inte så mycket sömn då pågrund av åskan och det märktes sen på morgonen, skulle äta fil nämligen så jag hällde upp det i en skål och tog fram flingor till den, men när jag väl skulle äta min fil så var den borta helt plötsligt så jag blir lite smått irriterad och undrar vart fan den har tagit vägen, så jag står där som ett fån ett tag och saknar min fil men sen, fick jag en svag o konstig tanke i mitt huvud om att jag satt in den i frysen så jag kollar in där, och där stog den! hahaha. Så jag stog där och skrattade lite åt mig själv ett tag och tänkte fan vad roligt det här hade varit om ngn hade sett mig men icke. hehe.
Ikväll ska jag iaf träffa min brudar vi får väl se vad de hittas på (:

ha en bra kväll puss!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hahahahaha! det här å så julia :D

2010-05-22 @ 13:11:01
Postat av: julle

haha, åh jag vet :( dumma fil (A)

2010-05-23 @ 14:09:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0