dålig uppdatering!

Har haft lite dålig uppdatering här i vecka, men det är inte så ofta det händer så ni får ursäkta men jag har faktiskt inte haft tid. hehe.
igår var det den sista madeshowen för oss nior, och jag måste säga att det känns väldigt tråkigt att allt är slut har haft så grymt kul och alla har varit riktigt bra, :)
Idag har det inte hunnit hända så värst mycket, slutade vid ett och nu sitter jag här med en hel hög med läxor inte allt för kul. har även lite nudlar här som gör mig sällskap men kan inte påstå att de var så värst goda eftersom sofi hällde ut vattnet men var ju ett snällt försök (;
hopp, imorgon är det utklädnings dag! haha, känns som jag och ida är de enda som verkligen tycker de ska bli skit kul men det gäller att bjuda på sig själv lite och det är just de vi ska göra haha, ska bli lite kul o se vad alla tycker om oss (;
men nu ska jag fortsätta med de jag höll på med innan, alltså plugga.
ha en bra dag! puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0