tisdag

har precis kommit hem från skolan slutade vid tio i ett idag för vi har haft nationella prov hela förmiddagen och det var inte det lättaste kan jag inte påstå men det gick som det gick, ska inte säga något förens jag fått tillbaka dem.
härligt väder är det ute iaf, första gången på länge man inte fryser när man ska cykla hem.
imorgon är det redan onsdag vilket är skönt, ingen jobbig dag imorgon för då är det träning till madeshowen.
helgen ser ganska full ut måste jag säga mamma fyller år på fredag och då blir det lite kalas och så. och på lördagen så ska vi till boda borg! sjukt kul ska det bli.
Och söndag skulle jag med göra någonting med ida tror jag, kommer faktiskt inte ihåg men det är ju mig vi pratar om som inte ens kommer ihåg vad jag åt till frukost..

ha det bra puss :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0