tisdag

Gick nyss in på dexter och kollade om jag blivit preliminärt intagen till teknik och visst hade jag blivit det, fast det visste jag redan innan för kollade i skolan, men ville liksom se det själv med egna ögon och känna känslan liksom nej gud vad jag är mobbad ;) haha men jag var dock seriös. 
Men nu sitter jag här med plugget har so prov på torsdag inte allt för kul, människor och miljö har vi prov på iaf.
och jag antar att de är det jag ska fortsätta att göra under kvällen, tänkte vara duktigt idag och plugga när jag kom hem men det sket sig för jag somnade när jag la mig i sängen med böckerna. hehe

ha det toppen :)
pusss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0