money money

Jag har börjat ta tag i mitt liv, nu ska jag omvandlas till en sparsam flicka vet inte riktigt hur det ska gå till för på något sätt lyckas jag alltid handla upp alla mina pengar precis när jag fått dem, så nu har jag köp stopp iaf ett tag framöver vi får väl se hur det går. Har även börjat ett godisförbud för jag vet inte 200 gången men någon gång ska man ju lyckas right?

haha, förresten en liten rolig sak Martina ringde hit nyss och jag har ju piercat tungan så låter lite roligt just nu och då sa hon att jag börjar låta mer och mer som min syster nu, så haha där fick du (; du som klagar på hur jag låter.

ha det bra puss.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0