godmorgon

idag vaknade jag av ett hemskt ljud vid namn dammsugare, sur som jag blev så gick jag motvilligt upp ur sängen, ingen bra start på dagen inte, men får hoppas att det bir bättre vilket jag tror den blir :)

För idag ska vi nämligen gå på bio, och eftersom vi heter familjen johansson så är vi inte världsbäst på att komma överens så det brukar sluta som de gjorde idag, med att vi delar upp oss på två olika bio som går samtidigt så det räknas ju nästan som att hela familjen går på bio tillsammans (;
pappa och jag ska iaf se Percy Jackson.
Och mamma och sofi ska se it's complicated. Men nu får jag nog ta och börja göra mig i ording ser nämligen ut som badrummet är ockuperat (; hehe
ha en bra dag, puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0