Trött som få..

Emma väckte mig idag helt slut som man var efter lite små bus med ida på kvällen, haha.
men det var väl bra att jag kom upp iaf, så jag han ut i solen i ca 10 min innan det blev kallt igen, men bättre än ingenting antar jag.
Har även hunnit fixa micen på datorn med, så nu sitter jag fastklistrad vid skype haha, måste säga att jag tycker det är lite coolt att man kan prata så många samtidigt, men jag är väl lite lätt imponerad.
Idag ska jag inte göra någonting antagligen ligga här i sängen och dega framför någon film men det är ganska skönt det med :)
imorgon är det jakten på den runda rektanglen så det gäller att tagga!

ha det bra (: puss.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0