åh typiskt!

Vaknade precis upp av att det plingade på dörren trodde jag drömmde men icke, det var fönsterputsaren som kom. åhh, jag är skit trött som jag vet inte vad och det känns ju lite dumt att ligga här i soffan att sova medans han står bredvid och jobbar haha..
så får väl sitta här och försöka hålla ögonen öppna :(

Slutade iaf skolan vid halv ett idag riktigt skönt, var även lunch spelning i matsalen alltid lika trevligt men idag var det lite nytt folk som sjöng bland annat två från min klass, sanna och sofia måste säga att det lät underbart tjejer! sitter just nu och kollar hus, och ja, jag erkänner jag är beroende att sitta och kolla på det men det är verkligen underbart kul (: hihih.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0