10 juli.

haha, vilken härlig väcking man fick idag då, mamma kommer in i rummet och säger: Nämen du ser ju ut som en liten kåldolme, åh så söt!
hahaha så typiskt henne och säga något sånt ;) men vaknade det gjorde jag.
Efter att ha ätit frukost och så, så åker vi ner till hagbyhamn en sväng till farmor och badar och solar mycket trevligt.
Men när man kommer hem möts man av en chock jag ju säga, grymt varmt!
så jag och syrran hoppar upp på moppen och kör till madesjö sjön för ett dopp, det fanns ingen brygga kvar men det stoppade inte oss haha, vi klättrade i vattnet på något konstigt vänster. så badade det gjorde vi.
och nu sitter jag här och halv kollar lite på en film, love happens heter den lite sådär smått seg därför detta är min 20 paus kanske.

Men imorgon bär det av till öland med sofi och ottilia för där är hedda! Tror det kommer bli en rikig toppen dag.
ha det bra, puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0