SÅ JÄVLA NICE!

Dagen igår var nog den bästa på länge alltså och det tackar jag systrarna för, väldigt kul födelsedags present måste jag säga! :D Som både blev liseberg och lite shopping, och även lite annat ståhej på vägen dit och hem, ;)
kan säga att jag nu sett en livs levande älg på vägen, haha!
Och även fått prova på att bli förföljd av ett gäng grabbar med bil. Men vi kom hem tillslut runt kvart i ett igår och är trött som fan även fast sofi var så snäll och gick upp vid åtta och jobbade istället för mig.

Men vad nu då? det regnar ute och mina två bästa kompisar ida och julia är inte hemma och ställer till med massa bus. Till och med min syster har åkt iväg, jag är helt ensam :( nej. okej det var kanske och ta i men jag har tråkigt iaf och vet inte vad jag ska ta mig till, får blinka lite med ögonen till mamma och åka o hyra lite filmer!

ha det bra. pussss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0