oväntad dag ;)

Dagen började bara bra med mc-mat med min tjeja vi satt där och jäste ett tag sedan bar det av mot kalmar, där vi fastnade en bra stund med mamma, pappa och sofi, vi kollade på bilar och även lite i affärerna.
Trötta blev vi och hungriga var vi påvägen hem tur att vi blev avsläppta på mc så det fick bli det som mat ännu en gång denna dag, ;)
Sedan gick vi en liten runda och träffade även kim en sväng som varit i götet, men fick sedan skynda hemåt båda två för min ida ska nämligen till Gotland imorgon kommer sakna dig sjukt mycket kan jag säga även fast det bara är några dagar.. förresten glömde säga att jag o sofi bokade tid idag till tatuering men det var en lång vänte tid, ska tatueras den 4 oktober.. 

MEN snart ska jag även sova för klockan ringer vid halv 6 imorgon!!!
eftersom mina systrar är lite busiga så har jag fått ett äventyr i födelsedags present, har inte den blekaste om vart jag ska men det återstår och se :)
ha de bra, puss.  


Kommentarer
Postat av: idaaaa

JAG KOMMER SAKNA DIG!!!!!

2010-07-26 @ 22:07:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0