jahopp

Då var man återligen ensam hemma igen, men det är väl bara till att passa på att njuta eftersom mamma och pappa snart har semester.. haha.
Men frågan är vad man ska göra, musiken står på högsta volym och jag ligger här och degar funderar på att gå ut en runda men det är inget kul utan ida.

Men fick nyss reda på en liten kul sak, att emma iaf är hemma på min födelsedag så nu får vi hoppas att min andra syster också är hemma, då är jag nöjd, jäkligt nöjd.


Who owns my heart
Cause the way you got your body movin's
Got me confused.


Kommentarer
Postat av: läsare

vart är den andra då? eftersom hon kanske inte är hemma? :)bor hon inte hemma? :)

2010-07-18 @ 16:43:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0