hehe

Vaknade precis för andra gången och känner mig hungrig kan man äta 2 frukostar på samma dag? klart man kan. hehe.
men kollade nyss igenom gammla inlägg på min blogg haha, blev lite förvånad där jag skrev ungefär två inlägg per månad?? herregud undra om jag inte sitter mer vid datorn nu än vad jag gjorde för ett år sen..
fast detta kan bero på att en utav mina systrar flyttade så då var det bara en kvar att slåss med om datorn. Sen kom vi på idén att skaffa trådlöst internet så nu kan jag ju sitta på mitt rum vid datorn och detta leder till att jag skriver på min blogg ungefär varje dag, måste vara så bra teori julia, visst känner man sig lite smartare på sommarlov alltså kanske skulle räkna några tal i matteboken, ne herregud vad tänker jag med SOLSTING var det här!!


Kommentarer
Postat av: Sofi

FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!

2010-07-08 @ 21:15:49
Postat av: jule

hihii älskar dig med!

2010-07-08 @ 23:22:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0