hahaha, så kan det gå!

Igår var jag och badade med julia och ida på dagen eftersom det var grymt varmt!
Sedan åkte jag och ida en sväng till stan med våra cyklar och fikade lite, sedan går vi runt lite på stan och börjar hemåt.
Väl hemma så bestämde vi att vi skulle åka och bada med lite folk igen, men bara ett litet problem, får sms av ida: vart är min cykel? :O
jag springer ut och kollar om min cykel är där och det är den inte!? Då kommer vi på att vi glömde våra cyklar på stan hahaha, så fail. :(

Men snart ska jag iaf till kv med ida för att handla en massa mat, för vi är hungriga.. nej men vi ska laga mat! :D
antar att det är riktigt varmt ute idag med, har inte orkat gå ut och kolla än, haha man märker iaf att det är sommarlov ;)

ha det bra! puss


Kommentarer
Postat av: ida mu

om de är några som är bra så är de vi! :D hehe jag säger då det :D

2010-07-13 @ 20:01:53
Postat av: julia bä

hihih vi är bäst älskling min :D:D

2010-07-14 @ 01:54:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0