en vanlig måndag?

Ja, det känns faktiskt nästan som en vanlig måndag, vaknade av att klockan ringde gjorde mig i ording och stack till jobbet, den rutinen känns det som jag gjort förut fast till skolan.
Aja efter jobbet så slängde jag mig i soffan och kollade på en film, wallander indrivaren mycket spännande faktiskt de brukar vara ganska förutsängbara annars.

Har också hunnit med att vara ute en sväng med julia, mycket trevligt träffade en hel del folk pågrund av att vi var i desperat tillstånd. haha
tillslut hittade vi det vi sökte och fick oss även ganska mycket skratt, du är allt för bra min lilla tjockis. ♥

blir en film till nu, måste ju äta upp chipsen vi köpte annars är det ju slöseri med pengar ;) hehe. ha det bra puss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0