helg!


fredagen gick fort i skolan, och nu är de äntligen helg.
dagen kommer spenderas med min älskade ida, för vi ska nämligen färga hennes hår sen får vi väl se vad de hittas på efter det (:
annars vet jag inte rikitgt vad som händer i helgen, eller jo någon av de andra dagarna så ska jag in en sväng till kalmar med pappa och kolla på tränings kläder o skor.
har nämligen köpt träningskort med ida och annie så här ska det fan tränas! hehe.
nej nu måste jag fixa mig lite ska visst vara hos ida om tio minuter haha.

pusspussss!





vågar man säga att jag saknar dig?

Kommentarer
Postat av: Emma

hej gullunge (: vart ha du köpt träningskort och när ska ni till kalmar? och du, de är klart du vågar säga att du saknar mig (: hahaha

2010-01-29 @ 19:13:45
URL: http://ejohansson.blogg.se/
Postat av: jullle

hihi hej, (: på friskis ett maxkort så kan göra allt :D vi ska nog dit imorgon tror jag det blir, haha, ja de är lite tomt hemma måste jag säga.. (A) hhi

2010-01-29 @ 20:53:59
Postat av: syrran (:

Gutt (: Slå en ping då så vi kan säga hej, för ska ockås ner på stan fast med sanna. hehe, va gullig du är ;) pusspuss

2010-01-29 @ 22:04:51
Postat av: Anonym

hahahhahahha, emma.. jag är ledsen att säga det här, men hon ljuger:/ men jag saknar dig gull ;D mohihihihi

2010-02-04 @ 21:45:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0