prov så långt ögat når.

Idag var det som sagt min namsdag, och när jag kom hem från skolan så fick jag skraplotter av mamma och sofi,
och ja jag är väldigt förtjust i det vet egentligen inte varför men tycker det är riktigt kul att skrapa bara. hehe
Annars har dagen varit helt okej, har haft musikprov det gick faktiskt bättre än förväntat hoppas att det blir lika dant med de två andra men det är knappast troligt, jag menar samhälls ekonomi hur lockade låter det? 

men men, ungefär hela dagen har jag försökt att springa ifrån mina so böcker i förväntan att de bara ska försvinna men nej de ligger kvar på samma plats så jag antar att det är dags att ta tag i det hela..

ha de bra puss.



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0