FEBRUARI

Nu har det redan gått en månad av det nya året, tycker tiden går väldigt snabbt eller nej inte när man sitter i skolbänken om dagarna då går det riktigt långsamt.

idag gick vi då till 4 eftersom vi har fått ändrat schema, till ett mycket sämre.
måste säga att skolan är riktigt jobbig just nu alla prov och skit kommer på engång!
kan ju inte säga att dagen börjde särskillt bra heller hittade inte mina nycklar någonstans men en posetiv sak med det var att man fick skjuts till skolan haha, är jag lat eller är jag.
Men det ska det bli ändring på, träning imorgon.

Åh, förresten idag testade jag något nytt :o
Ballerinakex med kladdkaka i! det var mums kan jag säga. hehe



såhär ser dem ut! gottigt va?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0