18 februari

åhhhhh, jag är så himla glad, att vi bara har ett prov kvar nu, sen att de lov nästa vecka så skönt! :D

den här dagen har kännts väldigt lång och varit riktigt tråkig, med ett stort so-prov och allt. men imorgon är det fredag och det känns underbart, med träning efter skolan och lite annat skoj :D
På lördag hörde jag att Emma ville bjuda in mig och sofi till kalmar med lite mys och sedan övernattning hihi, det skulle vara något de! :)

men nu får jag väl plugga lite till, så får man väl övergå till det normala livet lite senare, ha det toppen!

(har helt glömmt bort att min blogg redan har fyllt 1 år, haha tiden går fort!)



kärlek på hög nivå, jag älskar er.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0